[kdecat] Fwd: Re: Web space for CA team

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Jul 18 15:51:06 UTC 2003

Hola a tothom,

Us adjunto la resposta de Claudiu Costin a les meves preguntes. Si llegiu el
document de l'enllaç a que fa referència veureu que es fa molt d'èmfasi quant
a la qualitat del codi (PHP o d'altres). Això s'enten facilment si pensem que
un error de codificació podria suposar un forat de seguretat o una caiguda en
el rendiment que posaria en perill l'ús del servidor per a tots els equips i
per al públic en general.

Tenint en compte que php només té sentit per a la informació dinàmica, jo
suggereixo els passos següents:

1. Li demano a Claudiu un usuari cvs del servidor i18n. Aquest el podem
compartir o en demanem algun més si cal.

2. Comencem amb html estàtic, amb informació bàsica: informació general, com
baixar les traduccions, enllaços cap a les estadístiques i coses així.
D'aquesta manera podem tenir la web operava molt ràpidament.

3. Ens mirem les webs dels altres equips, per veure qué tenen i com ho fan.
Discutim una mica el qué podríem aprofitar d'ells.

4. Els demanem si ens poden passar el codi dels que més ens agradin i llavors
evolucionem la web cap al contingut dinàmic.

Com ho veieu?

Sebastià