[kdecat] Com adavantar els xinesos...

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Thu Jul 3 20:46:23 UTC 2003

A Dijous 03 Juliol 2003 20:20, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Per mi no hi ha cap problema. És més, desconeixia l'existència del
> msgmerge. Sempre s'aprenen coses noves ... Gràcies Albert.
>
> Josep Ma.

  M'ho miro demà que ara mateix estic fet un nyap de son.

Si m'equivoco o soc poc precís que hem corregeixin:
  El problema de msgmerge és el de (ara per ara) no produïr codi 100% bo, hi
ha moltes ocasions en que no és correcte (en especial grans catàlegs de
traducció estrets de programes -- són més exigents). El millor és sols
emprar-lo per a dur les estadístiques i comprovacions.

  No creieu, aquestes coses es coneixen de l'experiència. El mètode oficial és
fer un copy&paste del fitxer i prou -- a l'endemà sortirà regenerat
completament des del mateix codi font del programa.

> PD: Jo encara estic amb el tag 3.1. Espero que aviseu quan sigui
> necessari canviar a HEAD.

  Clar, gràcies per la teva feina.

  Toni
PD: