[kdecat] Traducció de kdetoys

Albert Cervera Areny albertca at jazzfree.com
Thu Jan 16 23:27:16 UTC 2003

Merci per la informació, estava agafant el cvs del kde 3.0.x Ara ja tinc el
del 3.1 que és el que utilitzo. M'he començat a mirar els fitxers del kdepim
i ja he trobat alguns problemes.. ja us aniré emprenyant aquests dies per
veure com resoleu certes coses.

També m'aniria bé poder provar-los (tant els que ja hi ha com els que vagi
fent jo) em podríeu indicar la manera de fer-ho? Veig que als directoris tan
sols hi ha el Makefile.am o sigui que suposo que s'ha de generar el
Makefile...

Apa! A fer nones... que demà anirem a veure l'Stallman :)

A Thursday 16 January 2003 23:05, Josep Ma. Ferrer va escriure: