[kdecat] Traducció de kdetoys

Albert Cervera Areny albertca at jazzfree.com
Thu Jan 16 00:12:13 UTC 2003

Hola,
  sóc nou en això de traduir el kde al català i m'agradaria començar per
alguna cosa petita que em permetés omplir una mica les poques estones que
tinc lliures. Tinc el kde-i18n-ca del cvs i he vist que el kdetoys està
bastant incomplet. Si no hi ha ningú fent-ho començaria per aquí (cap dels 5
fitxers té més de 50 missatges).

Apa! Ja em direu el que... si trobeu més urgent que faci alguna altra part
accepto peticions però hauria de ser fitxers petitons per no deixar feina a
mitjes ara que venen els exàmens.

PS: Molta sort als que esteu com jo d'exàmens ;-)