[kdecat] [BUGS] Documentació de kcontrol

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Wed Jan 8 11:08:01 UTC 2003

  Hola gent

  Com ja us habia mencionat la documentació del kcontrol ja es a punt, falten
correccions en aquesta i possiblement als programes de que en parlen, tot
segons el meu parer després de llegir/traduir la documentació. He mirat de
respectar certs termes que per a mi són rars però que si estan en un molt
correcte valencià.

  Una altra cosa:
  Sols n'he pogut revisar uns quants fitxers perque les oposicions s'hem
menjen i haig de posar-me a treballar per a com a mínim posar-ho dificil als
companys opositors. ;-)

  Panorama:
  Us envio aquestes "correccions", totes pertanyen al mòdul kdebase i aquest
el porta en Sebastià. Si no hi ha ningú que desitgi ajudar-nos a revisar les
donaré per bones (ja he estat acurat en el moment de traduir) i en generaré
el fitxer docboock pel CVS.

PD
Us felicito/agraeixo a tots per la feina feta.

################
INTRODUCCIÓ AL FORMAT
<fitxer de la documentació>(1*)
                     *************
<número>(2*)	--		Tal com està al programa
					Tal com està a la documentació (és el meu suggeriment)

(1*) De vegades el fitxer del programa s'anomena igual i d'altres no, s'ha de
cercar.
(2*) Fa referència al número de l'entrada a dintre del fitxer po de la
documentació.
################

kcontrol	(És el programa en si)
*********
Menú Visualitza -> Mida d'icones -> Xicoteta
							-> Mitjana
							-> Gran

kcontrol_background
                **************
99		-		Limita el cau del pixmap
				Limita el cau del mapa de píxels

kcontrol_cache
               *******
Hi han entrades sense traduir (aquí sols faig referència a la meva traducció)
				Mantindre el cau sincronitzat
				Usa el cau si és possible
				Mode de navegació desconnectat
				Mida del cau del disc

kcontrol_colors
               ********
43		--		Vert Point Reyes,
				Verd Point Reyes,
44		--		Media Peach
				Medi pressec
49		--		Elimina esquema
				Elimina l'esquema
52		--		Aplica colors a les aplicacions no-KDE
				Aplica colors a les aplicacions no KDE

kcontrol_cookies
                *********
A tot arreu m'he referit a elles com a galetes.
Mòdul a mig traduir.

kcontrol_desktop
               **********
Aquesta part adjunta diversos mòduls (deuen ser diversos fitxers po)
46		--		Mida de font:
				Mida de la font:
48		--		Color de text normal:
				Color del text normal:
52		--		Nom de fitxers subratllats:
				Subratllar el nom dels fitxers:
54		--		Número d'escriptoris
				Nombre d'escriptoris

kcontrol_ebrowsing
                *************
22		..		URI de cerca
				URI de recerca

kcontrol_email
                ******
(Entrada sense traduir)
				SMTP Server
				Servidor SMTP

kcontrol_filemanager
               **************
20		--		Mida de font:
				Mida de la font:
22		--		Color de text normal:
				Color del text normal:
24		--		Salt de línia al text de la icona
				Ajusta el text de les icones:
27		--		Nom de fitxer subratllats
				Subratllar els noms dels fitxers:
29		--		Mostra les mides de fitxers en bytes
				Mostra les mides dels fitxers en octets:
42		--		Mostra pistes de fitxer
				Mostra els suggeriments dels fitxers
50		--		Demaneu confirmació per a
				Demana confirmació per a
		--		Mou a la paperera
				A la paperera

kcontrol_filetypes
               **********
38		--		Nom de tipus
				Nom del tipus
50		--		Ordre de preferència d'aplicació
				Ordre de preferència de les aplicacions
83		--		Ordre de preferència de serveis
				Ordre de preferència dels serveis

kcontrol_filetypes
.               **********
19		--		Estil de font
				Estil de la font
Anti-alias text
Text suavitzat		(Així es com es tradueix en d'altres equips de traducció)
22		--		Usa anti-aliaising per a les fonts
				Usa suavitzat per a les fonts

kcontrol_helpindex
               ************
El mòdul està a mitg traduir.
Algú que tingui el htdig instal·lat hauria de comprovar-ho.

kcontrol_icons
               ******
18		--		Instal·la tema nou...
				Instal·la un nou tema...
21		--		Ús de icona
				Ús de la icona
34		--		Actiu:
				Activa:
36		--		Deshabilitat:
				Deshabilitada:
- --

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.29  -  XFree86 4.2.1-4

- -