[kdecat] Més assignacions per a Kdepim

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Fri Feb 28 19:14:22 UTC 2003

A Divendres 28 Febrer 2003 19:56, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> A Divendres 28 Febrer 2003 19:47, Antoni Bella Perez va escriure:
>
> Que maco, si continuem així podem fer unes estovalles ...

  Donc s mira que per no quedar ;-)

> fora bromes,

> a veure, la tinc a casa i fins demà no t'ho puc enviar. Però, si et baixes
> el codi font del jpilot estarà l'ultima versió, però sense actualitzar.
> Tinc deures pendents, però el meu pfc és prioritari.
>
> Aleshores si no és molt problema per a tú, ho baixes, sino m'ho baixo jo
> (però m'ho has de dir ràpit, que encara estic a la Uni) i t'envio el
> fitxer.
>
> Leo

  Et prenc la paraula, enviame'l demà que prefereixo llegir-me una sola
versió, ja tinc altres cosetes on anar fent i ademés sempre deixo un cert
lapsus de temps entre que dic que faré una cosa i la vaig de veres, així dono
temps a que algú exposi el que calgui.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-