[kdecat] Més assignacions per a Kdepim

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Fri Feb 28 18:56:37 UTC 2003

A Divendres 28 Febrer 2003 19:47, Antoni Bella Perez va escriure:
> A Divendres 28 Febrer 2003 19:38, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

Que maco, si continuem així podem fer unes estovalles ...

fora bromes,

>   Hola
>   Naturalment! Envia-la en privat o aposta'm per aquí una URL on trobar-la.

a veure, la tinc a casa i fins demà no t'ho puc enviar. Però, si et baixes el
codi font del jpilot estarà l'ultima versió, però sense actualitzar. Tinc
deures pendents, però el meu pfc és prioritari.

Aleshores si no és molt problema per a tú, ho baixes, sino m'ho baixo jo (però
m'ho has de dir ràpit, que encara estic a la Uni) i t'envio el fitxer.

Leo