[kdecat] Traducció KOrganizer

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Thu Feb 27 14:43:12 UTC 2003

A Dimecres 26 Febrer 2003 20:46, Albert Cervera Areny va escriure:
> Hola,
>   tinc pràcticament acabada la traducció del KOrganizer però hi ha alguns
> temes pendents:
>
>  -Els plurals no em funcionen correctament, ja ho vaig comentar i crec que
> en Sebastià va dir que era un problema amb el KBabel, però tinc el KDE 3.1
> amb el seu KBabel i res de res. Hauria d'utilitzar una versió més nova?

  Hola Albert,

  Els plurals t'haurien de funcionar: Podria ser que el seu suport depengués
de la versió emprada de gettext? Amb aquest paquet actualitzat, el KDE 3.1 i
el valor correcte (Nombre de formes singular/plurals: 2) a la secció
"Identitat" del KBabel ja hauria de ser funcional.

>  -A més hi ha una possibilitat del KOrganizer que en diuen counter però no
> he aconseguit esbrinar per a què servei i sense això no sé pas traduir-ho.
> Algú sap com funciona aquests counters (és per a la publicació dels
> esdeveniments). En diuen: "counter-event"

  Jo no conec com funciona un organitzador però he localitzat el punyeter
"counter" aquest, mira a l'ítem del menú "Shedule->Counter", jo el tinc
desactivat però si crees cap esdeveniment o alguna altra cosa potser veuras
el que fa. Per a més indicacions de ben segur que al Manual de l'aplicació en
surt una explicació detallada sobre els usos de cada ítem del menú.

>  -També fan servir l'expressió "Take over Event" i "Take over Calendar" que
> m'imagino que vol dir superposar però no he trobat (en execució) on ho
> diu... Com ho feu en aquests casos per saber que fa? Mireu el codi font?
>
> Gràcies per la vostra guia espiritual cap a l'apassionant món de les
> traduccions del KDE. :-) Ja només em queden 7 cadenes per traduir!!

  Desconec si serà el més encertat però crec que podria ser quelcom a això:

	Com a esdevenimanet
	Al calendari

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-