[kdecat] Un altre nouvingut.

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Sun Aug 31 09:26:15 UTC 2003

A Diumenge 31 Agost 2003 00:43, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> A Divendres 29 Agost 2003 20:20, Antoni Bella Perez va escriure:

> Hola,
>
> Abans de vacances vaig contactar amb la gent de KDE per tal de tenir un
> espai als seus servidors tal com vam quedar. Em sembla que els hi havíem
> d'enviar una contrasenya xifrada, si no recordo malament.
>
> Toni, has contactar amb ells? vols que segueixi les gestions?

  Hola

  Com que en farem servir un compte per a tot el grup millor que la demanis
tu. Ja tinc quelcom fet per a pujar: el bàsic per a presentar-nos i guiar als
novells, pel que fa al tema de notícies falta implementar-ho però ho deixaria
per l'últim.

	Valid HTML 4.01!

  Vejam si en un parell de setmanes revisant/creant continguts entre tots
podem crear una pàgina usable al 100% de cara a la següent branca.

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca