[kdecat] Un altre nouvingut.

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Sat Aug 30 22:43:09 UTC 2003

A Divendres 29 Agost 2003 20:20, Antoni Bella Perez va escriure:
> A Divendres 29 Agost 2003 16:40, Josep Ma. Ferrer va escriure:
>
>   M'ho apunto, tot i que totes les funcionalitats de l'enllaç de gestió
> hauran d'aplicar-se més endavant, o siga, desenvolupar-les segons es vagin
> requerint.
>
>   Porto un grapat de dies que ho tinc aturat per problemes, vejam si en
> rellençó el desenvolupament.

Hola,

Abans de vacances vaig contactar amb la gent de KDE per tal de tenir un  espai
als seus servidors tal com vam quedar. Em sembla que els hi havíem d'enviar
una contrasenya xifrada, si no recordo malament.

Toni, has contactar amb ells? vols que segueixi les gestions?

Records,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.