[kdecat] En quant als acceleradors

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Sat Aug 23 09:06:40 UTC 2003

Missatge citat per Antoni Bella Perez <bella5 at teleline.es>:

> A Divendres 22 Agost 2003 22:36, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> >

>   Mmm, ja estic fent lloc per a compilar la versió HEAD.

Jo també necessito una mica més d'espai, per ara només tinc
arts+kdelibs+kdebase+kdegames+kdeutils+kdegraphics

> Què té de nou el Dr.
>
> Klash?

Te la aventantja de que a part de dir-te els conflictes, ell mateix els intenta
sol·lucionar. (A vegades falla perquè et diu que posis l'accelerador a un
lletra amb accent, però està bastant bé)

> [...]
>
> el que falta, sinó duplicaràs la feina ja feta i preferiblement s'hauria de
> tindre kdelibs traduït al 100%, d'altra manera es perd efectivitat.
> Actualment estic amb la documentació i a estonetes amb la web però si
> decideixo actualitzar cap programa ja et faré un toc, si algú fa servir
> jabber que s'apunti el meu contacte (us recomano que proveu kopete i l'última
>
> traducció HEAD del CVS).
>
> 	vasten at jabber.org
>
>   Acordem d'enfilar tot el que falta de KDE 3.1 a HEAD? Per exemple per polir

Jo també hi estaria d'acord, a més a més, segons
http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.2-release-plan.html al
septembre ja hi haurà una versió alpha del KDE 3.2, estaria bé tenir-ho més o
menys a punt (encara que potser ja és una mica just) per si hi ha algú al món
que usi aquesta alpha en català.