[kdecat] En quant als acceleradors

Antoni Bella Perez bella5 at teleline.es
Sat Aug 23 08:16:02 UTC 2003

A Divendres 22 Agost 2003 22:36, e6732201 at est.fib.upc.es va escriure:
> Hola, he estat mirant una mica els acceleradors amb el nou mega chachi dr.
> Klash (la versió del KDE CVS HEAD) que inclús et suggereix quins canvis
> pots fer per a resoldre els problemes i he vist que en tenim uns quants.

  Mmm, ja estic fent lloc per a compilar la versió HEAD. Què té de nou el Dr.
Klash?

> Hem doneu permís per recórrer tots els fitxers/programes buscant conflictes
> d'acceleradors i resoldre'ls. Prometo no tocar res més que acceleradors.

  Permís el tens però tingues en compte que per a fer-ho s'ha de pujar a HEAD
el que falta, sinó duplicaràs la feina ja feta i preferiblement s'hauria de
tindre kdelibs traduït al 100%, d'altra manera es perd efectivitat.
Actualment estic amb la documentació i a estonetes amb la web però si
decideixo actualitzar cap programa ja et faré un toc, si algú fa servir
jabber que s'apunti el meu contacte (us recomano que proveu kopete i l'última
traducció HEAD del CVS).

	vasten at jabber.org

  Acordem d'enfilar tot el que falta de KDE 3.1 a HEAD? Per exemple per polir
el kopete m'aniria de conya.

  Sort

## <bella5 at teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes: