[kdecat] Re: [GNU TP: ca]Re: [GNU TP: ca] Softcatalà anuncia la disponibilitat de la distribució GNU/ Linux Mandrake 9.1 en català

Benjami Villoslada ll.01 at bitassa.com
Sat Apr 19 12:06:32 UTC 2003

At 14:51 11/04/2003, Antoni Bella Perez wrote:

>   Vaja
>
>   Home la veritat ressalta però tal com han comentat a la llista sols
>t'adonaràs d'aquesta si ets del món informàtic i més concretament amb
>experiència al món GNU.
>
>   Si deixeu aquesta nota tan alegrement a la portada de la web és que tampoc
>no respecteu gaire (on dic gaire possa-hi _no gens_) la tasca dels altres.

"Les seves respectives comunitats" :))))))
http://www.softcatala.org/cgi-bin/gaudi/news/news.cgi?a=116&t=template.html

Que car és l'enllaç a les "respectives comunitats".  A GNU potser és
impracticable --encara que té planes en català.  Però amb KDE podrien tenir
el detall, ja que citen explícitament i diuen estar interessats
_desinteressadament_ en que hi hagi el màxim de programari en català.  La
difusió del grup i18n de KDE no estaria malament, vindrien més
voluntaris.   A més, seria just, perquè posen KDE (importantíssim) darrere
de tota el que ells sí tradueixen, que sí té enllaç a les seves planes.   A
veure la de Mandrake?
http://www.softcatala.org/projectes/mandrake/

És la primera plana de Mandrake --tant KDE-- que veig amb només una captura
de Gnome :)))

Després ens envien cap aquí:
http://www.mandrakelinux.com/l10n/ca.php3
on sí apareixen els paquets que realment tradueixen de la distro... i un
enllaç a KDE, que ja no és seu sinó d'una "respectiva".  Jo sí se que és el
mateix, l'oncle Mariano ja no ho tenc tant clar.

Mira que entestar-se en tenir entre els seus projectes _tota_ una distro i
anunciar-la com sempre, amb Softcatalà com la primera paraula del
titular.  També tradueixen programes Windows, però "Sofcatalà anuncia la
disponibilitat de XP Pro en català"?  No. Quedaria estrany --i no és perquè
no vulguin saber-ne res, perquè al seu web tenen el pedaç i han donat suport.

Però amb la distro sí.  Per desconeixement?  De qui?  Seu o de qui ho
llegeix.  Afortunadament el desconeixement col·lectiu té data de caducitat.

Mentre em fa l'efecte que ja els hi va bé, l'ambigüitat que porta
confusió.  Llàstima que després paeixin tant malament els mals rollos que
genera.  I que calgui tornar-hi un i altre pic, des del començament, com si
abans no s'hagués dit res.

--
Benjamí
http://bitassa.com