[kdecat] Re: [GNU TP: ca]Re: [GNU TP: ca]Softcatalà anuncia la disponibilitat de la distribució GNU/Linux Mandrake 9.1 en català

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Fri Apr 11 12:51:20 UTC 2003

A Divendres 11 Abril 2003 09:40, Jordi Mas va escriure:

> Penso que la nota no diu cap mentira, però comparteixo l'anàlisis. En
> properes notes relatives a Mandrake mirarem que no torni a passar.
>
> Salut,

  Vaja

  Home la veritat ressalta però tal com han comentat a la llista sols
t'adonaràs d'aquesta si ets del món informàtic i més concretament amb
experiència al món GNU.

  Si deixeu aquesta nota tan alegrement a la portada de la web és que tampoc
no respecteu gaire (on dic gaire possa-hi _no gens_) la tasca dels altres.

  Un altre punt és que també em molesta tractar aquesta qüestió directament
amb tu sense que els vostres col·laboradors en tingan coneixement i pugan
actuar en conseqüència del que pensin que és el correcte.

  I bon vi ;-)

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-