[kdecat] Softcatalà anuncia la disponibilitat de la distribució GNU/Linux Mandrake 9.1 en català

Antoni Bella Perez vasten at telefonica.net
Fri Apr 11 13:03:01 UTC 2003

A Divendres 11 Abril 2003 02:23, Benjami Villoslada va escriure:

> Fa temps que de Softcatala no m'agrada ni l'estil de les notes de premsa ni
> de la visibilitat que donen a col·laboradors i autors originals.
>
> Fins no fa gaire, tal com ho explicaven, calia ser del ram informàtic per
> saber distinguir que Softcatalà no era l'autor únic d'algun programari que
> sortia a les seves planes --els hi vaig dir, van contestar que ho
> canviarien i així ha estat... ara hi ha enllaços a les webs dels autors
> reals de programes com el Gimp o OOo.
>
> A la nota de premsa de Mandrake expliquen clar que els desenvolupadors no
> [...]

  Subscric el que dius i ressalto que aquests a part d'altres són els motius
pels que hi ha molta gent que no col·labora amb ells -jo entre d'altres-.
Lamentablement també conec d'altres projectes que es troben en la mateixa
situació. Obtusitat? Segur. Perquè les llicències de ben segur que les
coneixen.

  Sort

## <bella5 at teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-