Re: [kde-i18n-el] Πιθανό πρόβλημα μετάφρασης στο dolphin.po

Dimitris Kardarakos dimkard at gmail.com
Wed Mar 2 18:39:08 UTC 2016

Καλησπέρα Πέτρο.

Ομολογώ πως χάρηκα διαβάζοντας το mail σου. Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ
στον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχω να συνεισφέρω όσο μπορώ στη συντήρηση
του plasma workspace, έτσι ώστε, τουλάχιστον, να είναι σχετικά
λειτουργικός από κάποιον που τον χρειάζεται στα ελληνικά. Οπότε
υπολόγισε με στο ταξί :)

Τώρα για τις σελίδες που ανέφερες, μήπως ξέρεις πώς μπορούν να
ενημερωθούν; Τουλάχιστον να μη δείχνουν σε ανενεργά links και mailing
lists... Και στη συνέχεια βλέπουμε. Αν δεν ξέρεις, μπορώ να το ψάξω λίγο.

Για το τι μπορούμε να κάνουμε, η ιδέα μιας σελίδας που να αφορά το έργο
της ομάδας μου φαίνεται μια χαρά. Μήπως να χρησιμοποιήσουμε τις σελίδες
που ανέφερες; Για το περιεχόμενο, αν θέλεις μπορούμε να το δούμε και
μαζί, φαντάζομαι θα θέλει επικαιροποίηση. Π.χ. πλέον υπάρχουν επιπλέον
translation branches (kf5-based). Σίγουρα αυτό που χρειάζεται είναι μια
παρουσίαση ενός end-to-end flow για το πώς μπορεί κάποιος εύκολα και
απλά να συνεισφέρει μια νέα μετάφραση. Στη συνέχεια, θα μπορούσαμε να
επικοινωνήσουμε αυτή τη σελίδα στα open-source related sites, forums
mailing lists.

Ευχαριστώ.