Re: Kubuntu 13.04 Προβλημα με την Ελληνικη μεταφραση. [dimitris elder]

dimitris elder dimitriskyrim at gmail.com
Thu May 2 18:49:44 UTC 2013

Εχω κανει την εγκατασταση οπως ακριβως την περιγραφεις.

1. Αγγλική εγκατάταση, με third party software, *αλλα* με λήψη ενημερώσεων
κατά την εγκατάσταση.

2. System Settings -> Locale -> Country/Region & Language -> Καρτέλα
Languages: Επιλογή των ελληνικών ως πρώτη στις "Preferred Languages"

3. System Settings -> Locale -> Country/Region & Language -> Καρτέλα
Country: Επιλογή της Ελλάδας.

4. Apply

5. Log out - Log in

Οπωτε βλεπω πως το μονο λαθος μου ηταν οτι διαλεξα την λήψη ενημερώσεων
κατά την εγκατάσταση.

Προτεινεις να ξανακανω την εγκατασταση *χωρίς* λήψη ενημερώσεων κατά την
εγκατάσταση;

Θα ηθελα αν γινετε να μου στειλης και την πηγη με το iso Χ64 για να
κατεβασω ωστε να μην κανω καποιο λαθος και εκει.
Και κατι ακομη που θα με βοηθουσε ειναι αν μου πεις το εξης:

Μολις μπω στο συστημα μετα την εγκατασταση, ακολουθω πρωτα τα παραπανω
βηματα (εγκαταστασης ελληνικης γλωσσας) και μετα εγκαταστασω τις
ενημερωσεις απο διαχειριστη ενημερωσεων Muon, η δεν εχει καποια σημασια η
σειρα που θα το κανω;

Και θα ηθελα να μαθω κατι ακομη. Οταν μπεις στο συστημα για πρωτη φορα στο
kubuntu, πηγαινεις --> διαχειριστη ενημερωσεων Muon, η δεινεις καποια
εντολη στο τερματικο για να εγκατασταθουν οι ενημερωσεις; Αν το ποιο νορμαλ
ειναι με εντολες, μπορεις να μου τις δωσεις να τις εφαρμωσω και εγω;

Eυχαριστω!

Φιλικα.

dimitris

Στις 2 Μαΐου 2013 - 7:07 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Kardarakos <
dimkard at gmail.com> έγραψε: