subscribe your-email-address

Giorgos Tsiapaliokas terietor at gmail.com
Sun Feb 24 08:07:05 UTC 2013

2013/2/23 dimitris elder <dimitriskyrim at gmail.com>

> Γεια σας παιδια. Εβαλα προχτες kubuntu 12.10 και περιμενω αναβαθμηση για
> το νεο KDE 4.10 ομως δεν ηρθε ακομη καποια ενημερωση. Πριν ειχα Mint 14 KDE
> και μολις προχτες ειχε γινει η αναβαθμηση με καποια ειδοποιηση των
> ενημερωσεων. Να περιμενω ακομη η μηπως πρεπει να το ζητησω εγω με καποιον
> τροπο; Να σας πω ακομη οτι ειμαι λιγο αρχαριος ακομη με το Linux
> γενικοτερα. Ευχαριστω!

Καλημερα Δημητρη,

ρίξε μια μάτια σε αυτό το link
<http://www.kubuntu.org/news/kde-sc-4.10> περιέχει
οδηγίες σχετικά με το πως να αναβαθμίσεις το KDE
στο Κubuntu. Επίσης παρατήρησα ότι δεν έχεις κάνει subscribe στην
λιστα<https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-el>.
Για να αποφύγουμε
το spam στην λίστα, έχει οριστεί ότι τα mail των ατόμων που δεν είναι
subscribed να μπαίνουνε
σε αναμονή για να γίνουνε moderate, οπότε είναι πιθανό τα mail σου να
αργούν να εμφανιστούν λίγο.

--
Giorgos Tsiapaliokas (terietor)
KDE Developer