subscribe your-email-address

dimitris elder dimitriskyrim at gmail.com
Sat Feb 23 17:53:51 UTC 2013

Γεια σας παιδια. Εβαλα προχτες kubuntu 12.10 και περιμενω αναβαθμηση για το
νεο KDE 4.10 ομως δεν ηρθε ακομη καποια ενημερωση. Πριν ειχα Mint 14 KDE
και μολις προχτες ειχε γινει η αναβαθμηση με καποια ειδοποιηση των
ενημερωσεων. Να περιμενω ακομη η μηπως πρεπει να το ζητησω εγω με καποιον
τροπο; Να σας πω ακομη οτι ειμαι λιγο αρχαριος ακομη με το Linux
γενικοτερα. Ευχαριστω!

Στις 22 Φεβρουαρίου 2013 - 2:29 μ.μ., ο χρήστης Petros Vidalis <
pvidalis at gmail.com> έγραψε: