kubuntu 13.04 [dimitris elder]

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Thu Apr 25 07:34:12 UTC 2013

2013/4/25 dimitris elder <dimitriskyrim at gmail.com>:
> Ωραια. Και για να το σιγουρεψω θελω να ρωτησω για το Lιnk που εστειλες
> Panteli. Ποια ειναι η εκδοση για 64 bit, ειμαι οκ με το παρακατω που ειδα;
>
> 64-bit PC (AMD64) desktop image Choose this to take full advantage of
> computers based on the AMD64 or EM64T architecture (e.g., Athlon64, Opteron,
> EM64T Xeon, Core 2). If you have a non-64-bit processor made by AMD, or if
> you need full support for 32-bit code, use the Intel x86 images instead.

Ναι, με αυτό το image είσαι εντάξει για 64-bit.

> Mπορειτε να μου δωσετε καποια εντολη για update-upgrade για την πρωτη εισοδο
> που θα κανω στην 13.04 (η ειναι το ιδιο αν περιμενω τις ενημερωσεις απο
> διαχειριστη ενημερωσεων muon;)

Μπορείς να κάνεις στην κονσόλα
sudo apt-get update &&
sudo apt-get dist-upgrade

Αν και είναι πρακτικά το ίδιο με τις ενημερώσεις από το muon (απλά
ίσως κάπως πιο γρήγορο / άμεσο).

> Eπισις αν ειναι ευκολο θα ηθελα και καποια καποια εντολη για τους drivers.
> Ας πουμε πως με ενδιαφερουν τα απαρετητα, και ποιο πολυ για multimedia
> codecs, οπως για το Clementine,Amarok και γενικοτερα Players.

Στις μέρες μας γενικά απλά επιλέγεις το checkbox για τα proprietary stuff
στον installer και αυτό είναι αρκετό (δηλ σου δίνει mp3

Μπορεί να θέλεις να βάλεις το medibuntu repository, αλλά για πολύ
εξειδικευμένα πράγματα όπως π.χ., νομίζω να μπορείς να βλέπεις
video που έχουν τραβηχτεί από κινητά (3gp) με ήχο. Αν δεν τα
χρειάζεσαι αυτά καλύτερα να το αποφύγεις.

Εδώ είναι οι οδηγίες για το πώς μπορείς να εγκαταστήσεις το medibuntu
από κονσόλα:
http://www.medibuntu.org/repository.php

Χαιρετισμούς,
Παντελής