kubuntu 13.04 [dimitris elder]

dimitris elder dimitriskyrim at gmail.com
Thu Apr 25 07:11:07 UTC 2013

Ωραια. Και για να το σιγουρεψω θελω να ρωτησω για το Lιnk που εστειλεςPanteli.
Ποια ειναι η εκδοση για 64 bit, ειμαι οκ με το παρακατω που ειδα;

64-bit PC (AMD64) desktop
image<http://cdimage.ubuntu.com/kubuntu/daily-live/current/raring-desktop-amd64.iso>
Choose
this to take full advantage of computers based on the AMD64 or EM64T
architecture (e.g., Athlon64, Opteron, EM64T Xeon, Core 2). If you have a
non-64-bit processor made by AMD, or if you need full support for 32-bit
code, use the Intel x86 images instead.

Mπορειτε να μου δωσετε καποια εντολη για update-upgrade για την πρωτη
εισοδο που θα κανω στην 13.04 (η ειναι το ιδιο αν περιμενω τις ενημερωσεις
απο διαχειριστη ενημερωσεων muon;)

Eπισις αν ειναι ευκολο θα ηθελα και καποια καποια εντολη για τους drivers.
Ας πουμε πως με ενδιαφερουν τα απαρετητα, και ποιο πολυ για multimedia
codecs, οπως για το Clementine,Amarok και γενικοτερα Players.

Στις 25 Απριλίου 2013 - 9:46 π.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pktoss at gmail.com> έγραψε: