Re: Re: Πρόβλημα τονισμού

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Mar 28 20:24:54 UTC 2012

2012/3/28 Π. Σκουλουδάκης <panos.panos at gmail.com>:
> Επανέρχομαι και ρωτάω αν,
> με επανεγκατάσταση υπάρχει πιθανότητα να λυθεί (κρυφτεί)  το πρόβλημα
> (μιλάω μόνο για το "/" το /home θα το αφήσω ώς έχει γιατί βαριέμαι τα
> ίδια)?
> Άντε και τα updates να τα αντέξω (δεν κάνω και τίποτα έτσι ή αλλιώς
> μετά τις εντολές), αλλά όλα τα υπόλοιπα με τίποτα.
>
> Υπάρχει περίπτωση ή έχει κάτσει το πρόβλημα στο /home?

Ναι, με επανεγκατάσταση πιστεύω ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί. Η
εντύπωση που έχω είναι ότι το όποιο σφάλμα συμβαίνει στα αρχεία
συστήματος και όχι στις ρυθμίσεις χρήστη. Μπορείς να το διαπιστώσεις
αν φτιάξεις νέο χρήστη, συνδεθείς ως νέος χρήστης και βλέπεις αν
γράφεις τώρα με τόνους. Και θα μάθουμε αν το πρόβλημα είναι στο /home
ή στο γενικότερο σύστημα.

Σίμος