Re: Βιβλίο εισαγωγή στην ανάπτυξη του KDE4

Kostas Koudaras warlordfff at gmail.com
Mon Apr 23 09:35:35 UTC 2012

Στις 23 Απριλίου 2012 12:05 μ.μ., ο χρήστης Pantelis  Koukousoulas
<pktoss at gmail.com> έγραψε:
> [...]
> γράφτηκε σε 3 μέρες μόλις, αλλά με sponsoring της google).
>
> Θα ήταν ωραία αν θέλατε να μας δώσετε ένα χεράκι ώστε να έχουμε ένα
> καλό ελληνικό εισαγωγικό βιβλίο για το πώς να συνεισφέρει κάποιος στο
> KDE4.
>
> Η χρονική περίοδος είναι κατάλληλη για ένα τέτοιο εγχείρημα (βιβλίο) καθώς η
> πλατφόρμα έχει πια ωριμάσει αρκετά, οι κεντρικές βιβλιοθήκες βρίσκονται σε
> "feature freeze" ήδη από την έκδοση 4.7 και ακόμα και η έκδοση 5 δεν
> αναμένεται να έχει δραματικές αλλαγές οπότε το porting δε θα είναι τόσο δύσκολο.

Καλημέρα,
Πολύ καλή φάση, θα τα πάρω και τα 2 κεφάλαια που έμειναν εγώ και θα τα
κάνω αύριο που έχω υπηρεσία.
Λογικά μέχρι αύριο το βράδυ θα τα τελειώσω.
Screenshots σε αυτά τα 2 κεφάλαια δεν είδα, μπορείς να μου πεις που βρίσκονται;

> Υ.Γ., αν κάποιος θα ήθελε να ασχοληθεί άμεσα απλά να γνωρίζετε ότι αυτή τη
> στιγμή τα κεφάλαια 4 "Choosing a project" και 12 "Scripted KDE builds
> (kdesrc-build)"
> έχουν κόσμο που ασχολείται, οπότε οι καλύτερες επιλογές είναι τα
> 11 "Other ways to build the KDE SC" (1 σελίδα περίπου),
> 17 "General glossary and KDE jargon" (7 σελίδες αλλά αρκεί η μετάφραση 1 από
> τους ορισμούς) και η μετάφραση των screenshots.

Να περνάτε καλά
Κώστας

--
http://opensuse.gr      http://os-el.gr