[gcompris-devel] about electric schema

cristian arboleda arboleda417 at hotmail.com
Tue May 8 16:49:46 UTC 2012

Buen día.
Mi nombre es CRISTIAN ARBOLEDA ESCOBAR, soy profesor de una institución educativa de CALI - COLOMBIA, LA VERDAD HE OBSERVADO DETENIDAMENTE EL SOFTWARE DE gcompris y  me ha interesado mucho para aplicarlo en las clases que yo dicto, en los niños de preescolar, también veo que exige un código para la aplicación completa  del programa en sistemas operativos windows. me gustaría tener este programa completo para dar mis clases en la escuela publica a la cual laboro, a niños de escasos recursos económico y difícil acceso a elementos tan importantes como las TIC´S, le agradecería en el alma darme mas información sobre la licencia para activar el programa completamente y satisfacer y llenar de alegría a mis niños de escasos recurso.
Gracias pro su atención y perdón por la traducción no hablo ingles.
CRISTIAN ARBOLEDAPROFESOR
Good day.
My name is CRISTIAN ARBOLEDA ESCOBAR, I am a teacher of an educational institution of CALI - COLOMBIA, THE TRUTH I HAVE OBSERVED HELD UP THE SOFTWARE GIVE gcompris and I have been interested very much to apply it in the classes that I dictate, in the children of pre-school, also I see that it is required a code for the complete application of the program in operating systems windows. I would like to have this complete program to give my lessons in the public school to which I work, to children of scanty resources economic and difficult access to elements as important as the TIC'S, would be grateful for him in the soul to give me mas information about the license to activate the program completely and to satisfy and to fill with happiness to my children of scanty resource.
Thank you pro his attention and pardon for the translation I do not speak Englishman.
 CRISTIAN ARBOLEDA ESCOBAR TEACHER