[gcompris-devel] new in the list

Jipé jp.cognasse at ifrance.com
Wed Apr 7 14:13:00 UTC 2004

>Mostly, it depends on you. Where to you think gcompris should/could be
>improved.
>Also, there is a TODO list at the project root, not uptodate  but it may
>give you some ideas.

Ok, I will have a look at this file ...

>Based on you mail, I suppose you are french. Where do you live. I am in
>Toulouse.
>
>Bruno.

Yes ... effectivement, je suis sur la région marseillaise.
J'ai découvert GCompris par "LINUX MAG" et j'ai été séduit par le
projet. J'ai une forte envie de participer au dev de GCompris.
Une amie, qui fait du soutien scolaire, est aussi motivée pour donner un
coup de main.
Félicitations pour le travail réalisé.

A+,

Jipé