Re: "הפקת" קטעי אודיו למאגרים

Diego Iastrubni diegoiast at gmail.com
Wed Feb 8 06:57:39 GMT 2023

היי,

דיברת על "כפרי"... אבל שלחת פרוייקט של audacity... ואני לא יודע איך הוא
מקודד בפנים (האם זה ogg? mp3?)  - בבקשה, להקלטות מאסטר - תשלח או raw wav או
flac (ככה תשמור על השמע המקורי ללא איבוד/עיבוד מידע).

בנוסף - אני שומע המון "הד" במקום שהקלטת (המון בסים ומין ערבוב של אותיות).
יש לך אפשרות להקליט במקום אחר? איך הקלטת ?