Re: "הפקת" קטעי אודיו למאגרים

amihay gal amihaygal at gmail.com
Tue Feb 7 23:46:56 GMT 2023

תודה רבה דיאגו, חטוט חיטטתי וגם הפעלתי מאקרויים וסינון רעשים אבל אני כל-כך
לא מבין מה אני עושה ואיך זה אמור לצאת שלא נראה לי שאני מועיל. עבדתי הרבה על
התרגום והדיבוב, חבל לי שבגלל חוסר מקצועיות בסאונד הכל יקבל גוון "כפרי".
לגבי יצוא- לא הצלחתי ליצא יותר מקטע אחד כל פעם ויש הרבה מאוד (מדינות למשל,
או ערכות מילים לתוכנה עם מאות מילים). בטח יש איזו דרך קיצור. לפי ההוראות
הקובצים הסופיים צריכים להיות .ogg, אם הבנתי נכון, דניאל שחף יעמיס אותם
למקומם הראוי
זה החלק של ההסברים שהקלטתי בינתיים
https://drive.google.com/file/d/1Co6_JCj8Hvw-cT8DCodx3p8PZC8V4Eua/
הרבה דברים טובים

‫בתאריך יום ב׳, 6 בפבר׳ 2023 ב-10:33 מאת ‪Diego Iastrubni‬‏ <‪
diegoiast at gmail.com‬‏>:‬