[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јун 17 15:15:00 CEST 2010

> Стави бар једно Т поред Слободан... пресечем се, шта сам сад требао да
> урадим :)

Важи се :)

> Чини ми се да је имењак мислио да се прихвати државних празника а не
> верских тако да би Далибор био виђен и за један и за други [...]

Претпоставих да ће Слободан Т. да убаци и ове, хм, државно-верске
(православни Божић и Ускрс, Свети Сава?...), а да ће Далибор онда да дода
још верских (неки избор већих празника, да не испадне црвено оквирче у
календару на сваки трећи дан :)

Мада ми сад паде на памет још једна могућност: да направимо основни
holiday_rs_LL који ће да садржи само државне (укључујући верске који су и
државни), па онда holiday_rs_LL_orthodox који ће да садржи шири избор
верских?