[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Сре Јун 15 12:01:42 CEST 2010

On Tuesday, 15. June 2010. 10:29:45 Часлав Илић wrote:

> Не видим ја овде неко непримерено петљање. Имамо у тиму два грађанина Босне
> и Херцеговине, становника Републике Српске, и један од њих би да дефинише
> празнике за оно што зна од Босне и Херцеговине, Републику Српску.

али то онда треба да иде под praznici_BA_sr
а требало би неко да направи и локалитете sr_BA и sr_BA на latin
и то сад отвара многа питања јер „КДЕ на српском“ није само „КДЕ у Србији“
и не само sr_BA и sr_BA на latin већ и sr_HR, sr_HR на cyrilic па зашто не и sr_US
:)
Сви смо Срби али говоримо српски, пишемо различитим писмима и наречјима и
имамо различите празнике и различите називе месеца, различите локалитете.
Дефинишимо их! Ако има заинтересованих :)

п.с.
и само на крају да зачепим уста свима који би можда полемисали о томе како
желим да „поделим“ „раздвојим“ итд...
Ово нема никакве везе са тим...
ово је начин да се покаже између осталог и где нас све има.
и да свако може да користи свој језик, своје наречје, своје писмо, своје
називе дана и месеца, своју валуту а опет
да буде Србин и користи КДЕ на српском.