[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Јун 15 10:29:45 CEST 2010

> [: Slobodan Simic :]
> Баш зато се не бих петљао у територијалне ствари званично других држава

Не видим ја овде неко непримерено петљање. Имамо у тиму два грађанина Босне
и Херцеговине, становника Републике Српске, и један од њих би да дефинише
празнике за оно што зна од Босне и Херцеговине, Републику Српску.

Посебно нема ту петљања са техничке стране. На пример, Далибор или Младен
могу да узму дефиницију коју направи Слободан, прераде је, и пошаљу директно
Џону. Каква је онда разлика да ли ћу је ја предати (уз темељно развијање у
варијанте) или Џон? Само у ефикасности. (У ствари, нисам сигуран ни да би
требало разни да предају преко Џона, није баш био одређен ту, тако да ћемо
му можда послати ђутуре кад се уверимо да ради.)

Разумем ја тебе донекле шта хоћеш да кажеш, али, кад овако стоје ствари,
свака замерка за мешање може да буде само услед неинформисаности или
злонамерности.