[kde-i18n-el] Πιθανό πρόβλημα μετάφρασης στο dolphin.po

Michail Vοurlakos mvourlakos at gmail.com
Wed Feb 24 18:01:12 UTC 2016

Παιδιά το βρήκα...
Παίζοντας λίγο τελικά η σωστή μορφή είναι να μην πειράξουμε το αγγλικό κείμενο σχετικό
με την ημερομηνία... Για παράδειγμα...

#131 -  'Earlier on' MMMM, yyyy  - 'Πριν από τον' MMMM, yyyy

Και όπου έχει παρενθέσεις και αυτάκια κανονικά ...
Στέλνω το αρχείο που διορθώνει για εμένα τα προηγούμενα σφάλματα...

Αυτό ήταν από το stable KF5-based αποθετήριο...

Στις Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016 7:20:25 Μ.Μ. EET γράψατε: