[kde-i18n-el] l10n-kde4/el/messages

stelios sstavra at gmail.com
Thu Mar 29 19:58:49 UTC 2012

On 29 March 2012 22:14, stelios <sstavra at gmail.com> wrote:
> Δημήτρη,

> Το class εδώ δεν αφορά c++
> Θα μπορούσε να είναι διευθυντικού επιπέδου.
> Μάλλον αναφέρεται στην ευκολία χρήσης.

> Δεν ξέρω αν θα εξυπηρετήσει σε κάτι.
> Κατ' αρχήν φαίνεται ότι είναι μια λίστα
> που περιέχει χώρες αναγνωρισμένες και μη και οργανισμούς μαζί
> και οι χώρες δεν είναι γραμμένες με την επίσημη
> ονομασία. Είναι κάπως άτυπη η λίστα.
> Υπάρχει και ένα msgid Olympic.
> Δεν ξέρω τι είναι αυτό.
>
> Αν όλα αυτά είναι σε λίστα,
> δεν είμαι βέβαιος ότι η μετάφραση έχει νόημα
> [...]

Γενικότερα, η γνώμη μου είναι
ότι η λίστα με τα ονόματα χωρών πρέπει να είναι μία,
όχι να υπάρχουν τόσες λίστες όσες και οι μεταφράσεις τους.
Δεν είναι ούτε λειτουργικό, ούτε έξυπνο
δεδομένης της ρευστότητας που εμπεριέχουν οι διαφορές τους
σε επίσημα αναγνωρισμένες ή όχι χώρες και οι λοιπές πολιτικές διακρίσεις,
Θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι
Germany (Deutschland)
Greece (Ελλάς)

Δεν λέω ότι αυτή η επιλογή δεν έχει προβλήματα,
αλλά έχει τα λιγότερα και τα πιο επουσιώδη.
Φυσικά, πρόκειται μόνο για μια γνώμη.

Stelios