[kde-i18n-el] kcmkwincompositing.po

stelios sstavra at gmail.com
Wed Dec 14 20:26:08 UTC 2011

On 14 December 2011 20:38, Nikolaos Pantazis <pantazisnikolaos at gmail.com> wrote:
> Αυτό που ήθελα να πω είναι πως δεν υπάρχει πουθενά αλλού επιλογή (από
> ότι έχω δει) πέρα από τη συντόμευση για να απενεργοποιήσεις τα εφέ
> συνολικά χωρίς να χρειαστεί να κάνεις αποσύνδεση.

Από το setup που ακολουθεί μετά την ένδειξη για τη συντόμευση.
Τη συντόμευση δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν θυμάμαι
να χρειάστηκε να κάνω επανεκκίνηση ή αποσύνδεση
για να δουλέψουν τα εφέ, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.

> «Αν υπάρχει γραφικό περιβάλλον και η συντόμευση
> διατηρηθεί ως έχει, δηλ. on/off
> η χρήση της θα πρέπει να ορίζει αυτόματα στο setup
> την τιμή "no effect" για όλες τις περιπτώσεις»
> Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι η συντόμευση θα πρέπει να
> τσεκάρει/ξετσεκάρει και το «Ενεργοποίηση των εφέ κατά την εκκίνηση»;

Όχι απαραίτητα, μπορεί κάποιος να θέλει by default τα εφέ,
αλλά να μπορεί να τα απενεργοποιεί με τη συντόμευση
επειδή θέλει να τρέξει κάποια εφαρμογή απαιτητική σε πόρους
Πάντως χρειάζεται μια βελτίωση στο πώς έχει σχεδιαστεί

> Συμφωνούμε στο: «Τα εφέ γίνονται ενεργά ή ανενεργά με τη συντόμευση:» ;
Ναι, είναι εντάξει αυτό.