[kde-i18n-el] kcmkwincompositing.po

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Tue Dec 13 17:09:28 UTC 2011

Νομίζω το «εναλλαγή» δεν είναι τόσο ξεκάθαρο όσο το
«ενεργοποίηση/απενεργοποίηση». Άλλες πιο σύντομες εκδοχές είναι:

«Τα εφέ επιφάνειας εργασίας μπορούν να ενεργοποιηθούν/απενεργοποιηθούν
με τη συντόμευση:»
«Η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των εφέ επιφάνειας εργασίας μπορεί να
γίνει με τη συντόμευση:»