[kde-i18n-el] kcmkwincompositing.po

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Tue Dec 13 17:02:57 UTC 2011

Στις Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011 17:25:43 Nikolaos Pantazis γράψατε:
> Δεξί κλικ σε οποιαδήποτε γραμμή τίτλου και επιλογή του «Ρύθμιση
> συμπεριφοράς παραθύρων...».
>
> Επισυνάπτω και 2 print screens.

Προτείνω να το κοντίνουμε λίγο

Από:
«Μπορεί να γίνει ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των εφέ της επιφάνειας εργασίας οποιαδήποτε στιγμή χρησιμοποιώντας αυτή την συντόμευση:»

Σε:
«Η εναλλαγή των εφέ επιφάνειας εργασίας μπορεί να γίνει με τη συντόμευση:»

Αν θες δοκίμασε το στο σύστημά ου πρώτα να δεις πως φαίνεται
Εγώ δεν την έχω αυτή την ρύθμιση μάλλον γιατί είμαι ακόμα στην 4,6,5

--
Dimitrios Glentadakis