[kde-i18n-el] Re: Ενημέρωση στο φάκελο Calligra

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Wed Apr 27 12:55:08 CEST 2011

Στις 27 Απριλίου 2011 11:38 π.μ., ο χρήστης Nikolaos Pantazis <
pantazisnikolaos at gmail.com> έγραψε:

> *koabstraction.diff
>
> #: KoAbstractApplicationController.cpp:576
>  msgid "Saving is supported in ODF formats only"
> -msgstr "Η αποθήκευση υποστηρίζεται για τύπους αρχειοθέτησης ODF μόνο"
> +msgstr "Η αποθήκευση υποστηρίζετε μόνο σε μορφή ODF"
> --υποστηρίζεται
>
> διαφάνεια - σλάιντ
> -Δεν έχω γνώμη, αλλά γιατί αλλάχτηκε;
>
>  #: KoAbstractApplicationController.cpp:878
>  msgid "Do you want to delete the sheet?"
> -msgstr "Να διαγραφεί το φύλλο;"
> +msgstr "Θέλετε να διαγράψετε αυτή την σελίδα;"
> [...]

Χρειάζεται επανεξέταση το αρχείο και δεν θα το στείλω προς το παρόν.
- Γιώργο θα πρέπει να δεις μερικά σημεία και σε αυτα που υπάρχει αντίθετη
άποψη ανάφερέτα εδώ να τα συζητήσουμε.

--
Δημήτριος Γλενταδάκης