[kde-i18n-el] [I18NGR] Αποχώρηση από την ομάδα εξελληνισμού του KDE

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed Sep 3 10:56:50 CEST 2008

On Wednesday 03 September 2008 spiros wrote:
> [..]
>
> Αν και ποτέ δεν συμμετείχα στην ομάδα μετάφρασης του kde θέλω να πω την
> γνώμη μου γιατί αυτή η είδηση με στεναχώρησε κάπως. Νομίζω ότι η δουλειά
> που έχει γίνει στην μετάφραση του kde είναι μακράν η καλύτερα σε όλα τα
> λειτουργικά. Η προσφορά σας είναι ανεκτίμητη και λύπαμαι που για άλλη
> μια φορά τέτοιες προσπάθειες δεν τυχαίνουν την ανταπόκριση που τους
> αξίζει. Εύχομαι να υπάρξει κάποιος γρήγορα να καλύψει το τεράστιο κενό
> που αφήνει ο κ. Γεωργαράς και να συνεχιστεί η φοβερή δουλειά που γίνετε.
> [...]

Αγαπητέ Σπύρο

Σε ευχαριστώ τόσο εκ μέρους της ομάδας όσο και προσωπικά για τα καλά σου
λόγια.

Ελπίζω σύντομα να βρεθεί κόσμος να συνεχίσει...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html