[kde-i18n-el] Απόδοση του advanced

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Tue Nov 13 14:52:23 CET 2007

Στις 13/11/2007, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:23 ο/η Toussis Manolis έγραψε:
> Είναι δύσκολη η ομοιομορφία στην περίπτωση του advanced , και η μετάφραση
> πρέπει να γίνει κατά περίπτωση μεμονομένα.
>
> "Προχωρημένα" και "για προχωρημένους " μπορούν να συγχωνευτούν

ok σε αυτό είμαστε σύμφωνοι

> αλλά δεν
> ισχύει το ίδιο για το "προχωρημένο" επειδή μπορεί να μην αναφαίρεται στις
> κλασικές ιδιότητες, αλλά να είναι χαρακτηρισμός κάποιου άλλου θέματος.

Ως προς αυτό, έχω τα ακόλουθα:

[1] --> Current working dir: kdebase
./libtaskmanager.po:msgstr "Προχωρ&ημένο"

Είναι στο μενού που ανοίγει με Alt-F3 και εμφανίζει τα
	Διατήρηση &πάνω από τα άλλα
	Διατήρηση &κάτω από τα άλλα
	&Πλήρης οθόνη
κλπ.

Εδώ δεν ξέρω αν πρέπει να αλλαxτεί...

--> Current working dir: kdepim
./kwatchgnupg.po:msgstr "Προχωρημένο"
Αναφέρεται στο "Προκαθορισμένο επίπεδο καταγραφής"
Μπορούμε να το αφήσουμε ως έχει

--> Current working dir: kdewebdev
./kommander.po:"προχωρημένο χαρακτηριστικό που δε χρησιμοποιείται συνήθως."
./kommander.po:"προχωρημένο χαρακτηριστικό που δε χρησιμοποιείται συνήθως."
Αυτό μπορεί να μείνει ως έχει

--> Current working dir: koffice
./kspread.po:"στο προχωρημένο κεφάλαιο του KSpread."
Αυτό δεν το βήκα· δεν έχω το koffice στο KDE4 :(

--> Current working dir: playground-base
./desktop_playground-base.po:msgstr "Προχωρημένο εργαλείο αποστολής φαξ
(ksendfax)"
Αυτό μπορεί να μείνει ως έχει

--> Current working dir: playground-pim
./recpicker.po:msgstr "Προχωρημένο περιβάλλον"
Αυτό μπορεί να μείνει ως έχει

Οπότε μένει να δούμε
α. αν θα χρησιμοποιήσουμε το "Προχωρημένα" ή το "Για προχωρημένους". Μάλλον
πάμε προς το 2ο (αν κατάλαβα καλά τον Μανώλη)

β. Αν θα αλλαχτεί το [1]

γ. Αν θα αλλαχτεί το "Προχωρημένες ρυθμίσεις" σε "Ρυθμίσεις για προχωρημένους"

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html