[kde-i18n-el] Αλλαγή του download (KDE)

Toussis Manolis koppermind at yahoo.com
Sat Oct 22 08:47:04 CEST 2005

Νομίζω τσάμπα μιλούσαμε τόσους μήνες... :-(
Όταν εγώ μπήκα στην ομάδα τον Μαίο πίστευα ότι κάτι θα μπορέσει να γίνει για
να μην καταλείξουμε gnome και firefox και OpenOffice στην ελληνική τους
μετάφραση αλλά κάτι καλύτερο.
Ειλικρινά σου λέω κατάπια όλες τις αλλαγές (Αλλαγές στην προστακτική των
αγγλικών , χρησιμοποίηση άσχημων περιφραστικών όρων, χρησιμοποίηση
γενικευμένων όρων για άλλες λέξεις για να μπορέσει να δοθεί ο ακριβής όρος σε
λέξη ελλάκ, μετάφραση σκληροπυρινικών όρων υπολογιστών) αλλά το
"μεταφoρτωεκφόρτωση"(αναφέρεται παντού έτσι κοροιδευτικά) και το "μεταβίβαση"
είναι η σημαία της προσπάθειάς τους για μετάφραση και δε μπορώ να τη δεκτώ.

Θα διακόψω τη μετάφραση για καποιο χρόνο και θα σας ξαναεπισκεφτώ αργότερα για
να δω την πρόοδό σας, καθώς και τη πορεία που ακολουθήθηκε.
Δε θέλω να ξεγραφτώ από τη λίστα ούτε να με βγάλεις Σπύρο από την ομάδα , δε
νιώθω άνετα να συνεχίσω τη δική μου προσπάθεια.
Το πρόβλημα είναι ότι το αποτέλεσμα δε το νιώθω ΚΑΙ δικό μου δημιούργημα. Αλλά
μπορεί να αλλάξω γνώμη στο μέλλον. Δικιά σου η επιλογή έτσι κι αλλιώς και σε
αυτό το θέμα
Το λάθος μου ήταν ότι έπρεπε να το περιμένω αφού ανήκει η ομάδα στο ELLAK και
το ήξερα από την αρχή.

ΥΓ. Σου στέλνω το τελευταίο αρχείο που δούλευα μισοτελειωμένο.