[kde-i18n-el] Sorry...

Κώστας Μπουκουβάλα Κώστας Μπουκουβάλα
Wed May 25 07:53:23 CEST 2005

Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από όλους που σε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα
έχω μεταφράσει μόνο ένα (έστω και μεγάλο) module. Στο χημικό οι
καθηγητές είναι τρελοί και μας τρελαίνουν και μας με τα εργαστήρια. Αυτό
το εξάμηνο είχα τέσσερα από τα οποία το ενα στην ουσία έχει τελειώσει
τελείως. Επιπλέον, τόσο καιρό σπίτι δεν είχα αξιοπρεπή δικτυακή υποδομή
(εως καθόλου) κάτι που άλλαξε και σύντομα θα ενεργοποιηθεί η ντι ες ελ
μου. Γι' αυτό δηλώνω πως σε μια βδομάδα θα είμαι έτοιμος - αλλά και όλο
το καλοκαίρι - για τρελή δουλειά. Και πάλι sorry που ήμουν τόσο καιρό
περισσότερο θεατής και λιγότερο συμμετεχών.