[kde-i18n-el] �kbabel

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue May 10 10:13:21 CEST 2005

On Tuesday 10 May 2005 02:44 Κουζινόπουλος Χάρης wrote:
> Στις Δευ 09 Μαι 2005 23:47, ο/η Socrates P VAVILIS έγραψε:
>
> Εγώ σε gentoo είμαι, οπότε να φανταστώ ότι το ίδιο πρόβλημα το έχουμε όλοι;
> Έσβησα όλο το κατάλογο ~/.kde/share/apps/kbabel* αλλά το πρόβλημα
> παραμένει. Δυστυχώς καταρρέει συνέχεια με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το
> χρησιμοποιήσω πια. Μπορεί να μου προτείνει κάποιος κάποιο άλλο εναλλακτικό
> πρόγραμμα;
To poedit
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=27043&package_id=18746&release_id=110775
Νομίζω όμως δεν έχει μεταφραστική μνήμη.

Δοκίμασε να σβήσεις τα αρχεία ρυθμίσεων του kbabel στο $HOME/.kde/share/config
και/ή κατέβασε το από SVN από το
svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/KDE/kdesdk/kbabel/ και κάνε το build.