[kde-i18n-el] �kbabel

Κουζινόπουλος Χάρης haris at mpa.gr
Tue May 10 01:44:01 CEST 2005

Στις Δευ 09 Μαι 2005 23:47, ο/η Socrates P VAVILIS έγραψε:
> Εγω παιζω σε debian (τωρα μη με ρωτησετε ποια εκδοση, την τελευταια
> stable υποθετω).
> το μηνυμα που μου εβγαλε, μαλλον σημαινει οτι υπαρχει σφαλμα στον
> προγραμματισμο το οποιο οδηγει σε μια ενεργεια που ειναι αδυνατο να
> εκτελεστει.....πολυ γενικο, το ξερω;)

Εγώ σε gentoo είμαι, οπότε να φανταστώ ότι το ίδιο πρόβλημα το έχουμε όλοι;
Έσβησα όλο το κατάλογο ~/.kde/share/apps/kbabel* αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Δυστυχώς καταρρέει συνέχεια με αποτέλεσμα να μη μπορώ να το χρησιμοποιήσω
πια. Μπορεί να μου προτείνει κάποιος κάποιο άλλο εναλλακτικό πρόγραμμα;