[kde-i18n-el] Re: Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 20:03:26 CEST 2005

Subject: Re: Για να γνωριστούμε
Date: Friday 25 March 2005 21:22
From: Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr>
To: Thiodor <thiodor at gmail.com>
Cc: Socrates P VAVILIS <s_vavilis at yahoo.fr>, Spiros Georgaras
<sngeorgaras at otenet.gr>, Xaris Kouzinopoulos <haris at mpa.gr>, Vivia Nikolaidou
<vivia at ee.auth.gr>, Andreas Blaxos <avlach at gmail.com>, Xristos Papadopoulos
<papadopc at gmail.com>, Filippos Slabik <fsla at forthnet.gr>, Mixalis Mouzourakis
<muz at diktio.org>, Kostas Mpoukoubalas <quantis at itc.auth.gr>, Sotiris Katsikis
<sotirisk at ath.forthnet.gr>, Loukas Stamellos <potmos at myqnet.gr>

Γεια και από μένα τελευταίο και καταιδρωμένο (κυριολεκτικά αφού μόλις
γύρισα από ταξίδι).

Τώρα φαντάζομαι οι περισσότεροι θα έχετε βαρεθεί να με βλέπετε στις
λίστες να στέλνω mails και να εκνευρίζω κόσμο οπότε θα παραλείψω τις
λεπτομέρειες. :-)

Βασικά, είμαι πορωμένος με το ελλακ και ειδικά με το debian (σώπα!).
Πέρα από τις μεταφράσεις και γενικά θέματα localization στο Debian,
ασχολούμαι και με αρκετά ακόμη πράγματα σχετικά ή όχι με ελλακ.

Μόλις γύρισα από ένα συνέδριο στο εξωτερικό (όχι σχετικό άμεσα με το
Debian) και είμαι κομμάτια, οπότε δε μπορώ να πώ ότι έχω κάνει
τρομερή δουλειά στις μεταφράσεις ακόμη.
Από Δευτέρα θα επανέλθω δριμύτερος.

ΥΓ. Μήπως να φτιάξουμε μια λίστα κάπου για να γλυτώσουμε τα πολλαπλά
cc?