[kde-i18n-el] Re: Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 20:03:03 CEST 2005

Subject: Re: Για να γνωριστούμε
Date: Friday 25 March 2005 18:26
From: Thiodor <thiodor at gmail.com>
To: Socrates P VAVILIS <s_vavilis at yahoo.fr>
Cc: Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>, Xaris Kouzinopoulos
<haris at mpa.gr>, Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr>, Vivia Nikolaidou
<vivia at ee.auth.gr>, Andreas Blaxos <avlach at gmail.com>, Xristos Papadopoulos
<papadopc at gmail.com>, Filippos Slabik <fsla at forthnet.gr>, Mixalis Mouzourakis
<muz at diktio.org>, Kostas Mpoukoubalas <quantis at itc.auth.gr>, Sotiris Katsikis
<sotirisk at ath.forthnet.gr>, Loukas Stamellos <potmos at myqnet.gr>

Γεια χαρα σε ολους.
Το ονομα μου ειναι Θεοδωρος Δεληγιαννιδης και ειμαι απο Καβαλα. Ειμαι
στο 6 ετος Ιατρικης και ασχολουμαι με το Linux εδω και μερικα
χρονακια.Μαλλον 3-4 ειναι.
Με την μεταφραση  προγραμματων ασχολουμαι εδω και 5 χρονια,οχι συχνα ομως.
Το πρωτο μου προγραμμα ηταν το audiograbber.Μετα πηγα στο winrar και
βοηθησα λιγο στην Ελληνικη μεταφραση της ιστοσελιδας της mandrakesoft.
Επισης δεν ντρεπομαι να πω οτι ναι εχω dual-boot με XP  αλλα αυτο ειναι
μονο για (τι αλλο) τα παιχνιδια.Οπως ειναι  γνωστο linux rules!
Παλαιοτερα ειχα ασχοληθει παλι με την i18 ομαδα αλλα μετα τα
παρατησα(για προσωπικους λογους).Αυτες τις ημερες εμαθα οτι το Ελληνικο
KDE ισως και να υπαρχει στις νεες διανομες οπως suse 9.3 και φυσικα
επρεπε να βοηθησω οσο μπορουσα.
Ευχομαι να μπορεσουμε να δουμε το Ελληνικο KDE σε νεες εκδοσεις διανομων
και να αισθανομαστε υπερηφανοι που εχουμε τοσο ομορφη γλωσσα.
Αυτα απο εμενα και τα λεμε συντομα.
ΥΓ:ενα ελλατωμα μου ειναι οτι δεν βαζω τονους(σε ηλεκτρονικη μορφη
παντα) αλλα στην μεταφραση του KDE δεν ειναι ετσι :)
Φιλικα
Teo.