[kde-i18n-el] Re: Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 20:00:14 CEST 2005

Subject: Re: Για να γνωριστούμε
Date: Thursday 24 March 2005 12:18
From: Λουκάς Σταμέλλος <potmos at myqnet.gr>
To: Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>
Cc: Xaris Kouzinopoulos <haris at mpa.gr>, Konstantinos Margaritis
<markos at debian.gr>, Vivia Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr>, Andreas Blaxos
<avlach at gmail.com>, Mixalis Mouzourakis <muz at diktio.org>, Filippos Slabik
<fsla at forthnet.gr>, Xristos Papadopoulos <papadopc at gmail.com>, Kostas
Mpoukoubalas <quantis at itc.auth.gr>, Sotiris Katsikis
<sotirisk at ath.forthnet.gr>

Χαιρετώ!

Είμαι 25 χρόνων, μένω στην Παιανία Αττικής και έχω ανοίξει επιχείρηση
 εμπορίας και υποστήριξης συστημάτων Η/Υ με δύο φίλους μου, οι οποίοι έχουν
 σπουδάσει τεχνικοί. Διαθέτουμε συστήματα με προεγκατεστημένο Linux.

Έχω σπουδάσει Θεολογία (αν και δεν έχω τελειώσει λόγω προσωπικών
 προβλημάτων). Με το Linux ασχολούμαι εδώ και 2 χρόνια, στην αρχή από
 περιέργεια και στην συνέχεια επειδή εντυπωσιάστηκα από τον κόσμο του
 ανοικτού λογισμικού.

Πάντα είχα ένα κόλλημα με την ελληνική γλώσσα, ιστορία και πολιτισμό, αν και
ποτέ δεν υπήρξα εθνικιστής ή κάτι τέτοιο. Πιστεύω όμως στην ελληνική γλώσσα
και στο ότι έχω καθήκον να την διαφυλάξω όπως μου παραδόθηκε.

Το KDE είναι το αγαπημένο μου περιβάλλον εργασίας. Επιθυμώ να είναι στα
ελληνικά για να βοηθούνται οι νέοι χρήστες. Επιθυμώ επίσης η μεταγλώττιση να
είναι προσεγμένη ώστε να δείχνει στα ελληνικά το ίδιο επαγγελματικό όσο
δείχνει στα αγγλικά.

Θα χαρώ αν αποδώσει τα μέγιστα η προσπάθεια όλων μας.

Φιλικά,

Λουκάς Σταμέλλος
---
www.power-on.gr