[kde-i18n-el] Re: Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 19:59:50 CEST 2005

Subject: Re: Για να γνωριστούμε
Date: Friday 25 March 2005 15:16
From: avlach at gmail.com
To: haris <haris at mpa.gr>
Cc: Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>, Κώστας Μπουκουβάλας
<quantis at hellug.gr>, Konstantinos Margaritis <markos at debian.gr>, Vivia
Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr>, Mixalis Mouzourakis <muz at diktio.org>, Filippos
Slabik <fsla at forthnet.gr>, Xristos Papadopoulos <papadopc at gmail.com>, Sotiris
Katsikis <sotirisk at ath.forthnet.gr>, Loukas Stamellos <potmos at myqnet.gr>

Καλημέρα και απο εμένα. Ονομάζομαι Ανδρέας Βλάχος, 24 χρονών και είμαι
βοηθός έρευνας εδώ και λίγους μήνες στο πανεπιστήμιο του Cambridge
στην ομάδα Υπολογιστικής Γλωσσολογίας. Χρησιμοποιώ πολύ προγράμματα
ανοιχτού λογισμικού, στη δουλειά μου και όχι μόνο, και ήθελα από καιρό
να συνεισφέρω σε κάτι, πέρα από το να προσπαθώ να πείσω άλλους να
βάλουν κι αυτοί. Όταν είδα το μήνυμα για την μη συμπερίληψη του
ελληνικού KDE στο SUSE, πήρα απόφαση να ασχοληθώ ενεργά. Δεν είμαι
εθνικιστής αλλά πιστεύω ότι οι ιδιαιτερότητες του κάθε λαού έχουν
πολλά να προσφέρουν στον παγκόσμιο πολιτισμό που δημιουργείται.

Πέρα από υπολογιστές, τα ενδιαφέροντα μου περιλαμβάνουν μουσική, χορό,
λογοτεχνία και αθλητισμό. Στην Ελλάδα συχνάζω σε ταβέρνες και ουζερί,
στην Αγγλία στις παμπ!

Ανδρέας