[kde-i18n-el] Re: Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 19:58:49 CEST 2005

Subject: Re: Για να γνωριστούμε
Date: Thursday 24 March 2005 10:24
From: Κώστας Μπουκουβάλας <quantis at hellug.gr>
To: Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>
Cc: Xaris Kouzinopoulos <haris at mpa.gr>, Konstantinos Margaritis
<markos at debian.gr>, Vivia Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr>, Andreas Blaxos
<avlach at gmail.com>, Mixalis Mouzourakis <muz at diktio.org>, Filippos Slabik
<fsla at forthnet.gr>, Xristos Papadopoulos <papadopc at gmail.com>, Sotiris
Katsikis <sotirisk at ath.forthnet.gr>, Loukas Stamellos <potmos at myqnet.gr>

Χαίρετε, είμαι ο Κώστας Μπουκουβάλας και είμαι 20 ετών (σε ένα μήνα
μπαίνω στα 21) και ασχολούμαι με υπολογιστές από τα 8 μου. Τα τελευταία
7 χρόνια ασχολούμαι με το Linux και από το 2003 είμαι μέλος του HELLUG.
Ασχολούμαι με μετάφραση σε ΕΛ/ΛΑΚ πάνω από μισό χρόνο καθώς είμαι μέλος
της ελληνικής ομάδας μετάφρασης του SuSE Linux. Παράλληλα, σπουδάζω
Χημεία στο ΑΠΘ και είμαι διαχειριστής παρακολούθησης λειτουργίας Η/Υ στο
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής του πανεπιστημίου. Επίσης
από το καλοκαίρι ασχολούμαι και με το TWMN (Ασύρματο Μητροπολιτικό
Δίκτυο Θεσσαλονίκης). Είμαι γλεντζές, μ' αρέσει το καλοκαίρι, η θάλασσα
και η ζέστη, σιχαίνομαι το χειμώνα και το κρύο. Συχνάζω στα κυλικεία των
τμημάτων Χημείας και Φυσικής και στις εξεταστικές, στο κεντρικό
αναγνωστήριο και το κυλικείο του. :-[