[kde-i18n-el] Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 19:57:42 CEST 2005

Ξεκινάω να περνάω στη λίστα τα μηνύματα με τα στοιχεία που είχαμε ανταλλάξει
όταν αρχίσαμε αυτήν την προσπάθεια

Subject: Για να γνωριστούμε
Date: Wednesday 23 March 2005 23:18
From: Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>
To: Xaris Kouzinopoulos <haris at mpa.gr>, Konstantinos Margaritis
<markos at debian.gr>, Vivia Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr>, Andreas Blaxos
<avlach at gmail.com>, Mixalis Mouzourakis <muz at diktio.org>, Filippos Slabik
<fsla at forthnet.gr>, Xristos Papadopoulos <papadopc at gmail.com>, Kostas
Mpoukoubalas <quantis at itc.auth.gr>, Sotiris Katsikis
<sotirisk at ath.forthnet.gr>, Loukas Stamellos <potmos at myqnet.gr>

Το όνομά μου το ξέρεις. Είμαι 36 χρονών, μένω στην Κέρκυρα και δουλεύω στην
ΥΠΑ σαν ηλεκτρονικός.

Με το linux άρχισα να ασχολούμαι λόγω δουλειάς πριν από τέσσερα - πέντε
 χρόνια και κόλλησα. :)

Δεν είμαι μεταφραστής - περισσότερο με προγραμματισμό ασχολούμαι (όχι βέβαια
επαγγελματικά). Η σχέση μου με την ομάδα ως τώρα ήταν η κατασκευή του site.

Κάποια στιγμή είδα στην i18ngr τα posts  που έλεγαν για την κατάσταση της
ομάδας, και είπα να το ψάξω λίγο. Γιατί νομίζω είναι κρίμα εφ' ενός να πάει
χαμένη τόση δουλειά που έχει ήδη γίνει και αφ' εταίρου γιατί μ' αρέσει να έχω
το περιβάλλον που δουλεύω στη γλώσσα μου.

Επίσης πιστεύω ότι σαν Ελλάδα δεν θα έπρεπε να δηλώσουμε απών από το KDE (το
σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου περιβάλλον εργασίας στο linux).

Έτσι έστειλα τα μηνύματα που είδες... και τα υπόλοιπα τα ξέρεις...

Αν θες να μας πεις και συ δύο λόγια για τον εαυτό σου, τα email μας τα
 ξέρεις, οπότε... :)