[kde-i18n-el] μηνυματα μεταφρασης

maria mtsironi at yahoo.com
Mon Jun 6 15:56:18 CEST 2005

Καλησπερα, μπορω να εχω τη βοηθεια σας για 2 μηνυματα
που μου εχουν απομεινει για να τελειωσω μια μεταφραση;

Το πρωτο ειναι: "reset the statistics" - μηπως
"ακυρωση των στατιστικων";

και το δευτερο: "mixed-number notation"
Διευκρινιζω πως προκειται για προγραμμα ασκησεων
κλασματων και οτι το mixed-number ειναι ο μικτος
αριθμος. Δε μου ερχετε ομως τιποτα καλο για το
notation, που το βρικα "σημειογραφια"...

Ευχαριστω προκαταβολικα

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://gr.mail.yahoo.com