[KDE Announcement] Announcement on KDE page of KDE's 6th Megarelease - Alpha

Johnny Jazeix jazeix at gmail.com
Mar 14 Nov 20:00:08 GMT 2023

Salut Xavier,

Albert a répondu, je colle la réponse ici :

Phu said he'll work on adding support for translation for that page.
Cheers,
  Albert

Ce n'est probablement pas la version finale mais voici une version alpha de
la page :
https://www-staging.kde.org/announcements/kdes-6th-megarelease-alpha/

Bonne soirée,

Johnny